Contact details of the Personal Data Protection Officer (INTERFERIE S.A.):
email: iod@interferie.pl
Contact details of the Personal Data Protection Officer (Interferie Medical SPA Sp. z o.o.):
Piotr Walkowiak
email: iod@inmedicalspa.pl
phone: +48 887 860 700
personal contact: Hotel InterferieMedical SPA ul. Uzdrowiskowa 15, 72-600 Świnoujście
Information clauses:
Information clause - purpose: use of tourist and accommodation services
In accordance with Article 13 of the General Data Protection Regulation of 27 April 2016 (Journal of Laws No. EU L 119 of 04.05.2016) inform that:
1) providing personal data is necessary for the conclusion and performance of the contract
2) the administrator of your personal data is INTERFERIE S.A. with its registered office in Legnica, ul. Chojnowska 41
3) contact the Data Protection Officer - iod@interferie.pl
4) Your personal data will be processed for the purpose of using tourist services - on the basis of Article 6 par. 1 let. b of the General Data Protection Regulation of 27 April 2016.
5) the recipients of your personal data will be only entities entitled to obtain personal data on the basis of the law as well as entities participating in the provision of services
6) Your personal data will be stored for a period of 3 years
7) you have the right to request from the administrator access to personal data, the right to rectify, delete or limit processing and the right to transfer data
8) you have the right to lodge a complaint with the supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection
Information clause - purpose: to subscribe to the newsletter
In accordance with Article 13 of the General Data Protection Regulation of 27 April 2016 (Journal of Laws No. EU L 119 of 04.05.2016) inform that:
1) providing personal data is voluntary
2) the administrator of your personal data is INTERFERIE S.A. with its registered office in Legnica, ul. Chojnowska 41
3) contact the Data Protection Officer - iod@interferie.pl,
4) Your personal data will be processed for the purpose of subscribing to the newsletter pursuant to Article 6 par. 1 let. a of the General Data Protection Regulation of 27 April 2016.
5) Your personal data stored until you request removal from the subscription
6) you have the right to request from the administrator access to personal data, the right to rectify them, delete or limit processing, the right to withdraw consent and the right to transfer data
7) you have the right to lodge a complaint with the supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection
Information clause - purpose: submitting applications and CV with the purpose of employment, taking up a job
In accordance with Article 6 par. 1 let. a of the General Data Protection Regulation of 27 April 2016 (Journal of Laws No. EU L 119 of 04.05.2016) I agree to the processing of my personal data for the purposes of current recruitment.
……………………………………………………….
Information section
In accordance with Article 13 of the General Data Protection Regulation of 27 April 2016 (Journal of Laws No. EU L 119 of 04.05.2016) inform that:
1) the administrator of your personal data is INTERFERIE S.A., ul. Chojnowska 41, 59-220 Legnica,
2) contact the Data Protection Officer - iod@interferie.pl,
3) Your personal data will be processed for the purposes of current recruitment - on the basis of Article 6 par. 1 let. a of the General Regulation on the Protection of Personal Data of 27 April 2016 and the Labour Code of 26 June 1974.
4) Your personal data will be stored for the period of recruitment.
5) you have the right to request from the administrator access to personal data, the right to rectify, delete or limit processing, the right to object to processing, the right to transfer data, the right to withdraw consent at any time
6) you have the right to lodge a complaint with the supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection
7) providing personal data is mandatory on the basis of the law and otherwise voluntary
Zgodnie z art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”), w związku z otrzymaniem Pani/Pana danych osobowych jako gościa hotelowego, niniejszym informujemy, iż:
a) osobom upoważnionym przez Administratora, pracownikom i współpracownikom, członkom organów Administratora, którzy muszą mieć dostęp do danych osobowych w celu wykonywania swoich obowiązków,
b) dostawcom usług, w tym zaopatrującym Administratora w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne umożliwiające zarządzanie organizacją Administratora (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, pocztowych, spedycyjnych, prawnych, księgowych, audytowych, bezpieczeństwa i przechowywania danych, podatkowo – księgowych, ochrony osób i mienia), na podstawie stosownych umów o powierzenie przetwarzania danych,
c) spółce dominującej w grupie kapitałowej PHH, tj. Polskiemu Holdingowi Hotelowemu sp. z .o.o. w celu umożliwienia zarządzania grupą kapitałową, w tym przeprowadzania audytów i standaryzacji usług.
Ponadto uprzejmie informujemy, iż osoby, których dane są przetwarzane, mają prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych do celów marketingu bezpośredniego w każdym momencie, zaś w razie przetwarzania danych w uzasadnionym interesie Administratora –
w przypadku zajścia szczególnej sytuacji zgodnie z art. 21 RODO.
Pani/Pana dane będą także przetwarzane przez Polski Holding Hotelowy sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, z adresem przy ul. Komitetu Obrony Robotników 39G, w celach zarządzania grupą kapitałową PHH, w tym przeprowadzania audytów i standaryzacji działań spółek w grupie. Dane będą przechowywane przez ten podmiot przez okres 3 lat od ich uzyskania. W pozostałym zakresie dane będą przetwarzane na zasadach tożsamych, jak określone w powyższej klauzuli informacyjnej (w zakresie praw, odbiorców danych itd.). W sprawach dotyczących danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@phh.pl. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych przez ww. administratora znajdą Państwo także na www.phh.pl
Zgodnie z art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”), w związku z otrzymaniem Pani/Pana danych osobowych jako gościa hotelowego, niniejszym informujemy, iż:
Ponadto uprzejmie informujemy, iż osoby, których dane są przetwarzane, mają prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych do celów marketingu bezpośredniego w każdym momencie, zaś w razie przetwarzania danych w uzasadnionym interesie Administratora – w przypadku zajścia szczególnej sytuacji zgodnie z art. 21 RODO.
Pani/Pana dane będą także przetwarzane przez Polski Holding Hotelowy sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, z adresem przy ul. Komitetu Obrony Robotników 39G, w celach zarządzania grupą kapitałową PHH, w tym przeprowadzania audytów i standaryzacji działań spółek w grupie. Dane będą przechowywane przez ten podmiot przez okres 3 lat od ich uzyskania. W pozostałym zakresie dane będą przetwarzane na zasadach tożsamych, jak określone w powyższej klauzuli informacyjnej (w zakresie praw, odbiorców danych itd.). W sprawach dotyczących danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@phh.pl. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych przez ww. administratora znajdą Państwo także na www.phh.pl
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”), w związku z chęci skorzystania z zabiegów medycznych lub innych podobnych w naszym obiekcie, niniejszym informujemy, iż:
Realizacji uprawnień można dokonać m.in. wysyłając żądanie pod adres Inspektora Ochrony Danych (podany w pkt. 2 powyżej), a także w drodze korespondencji pisemnej, lub osobiście w siedzibie Administratora.
Ponadto uprzejmie informujemy, iż osoby, których dane są przetwarzane, mają prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych do celów marketingu bezpośredniego w każdym momencie, zaś w razie przetwarzania danych w uzasadnionym interesie Administratora –
w przypadku zajścia szczególnej sytuacji zgodnie z art. 21 RODO.
Pani/Pana dane będą także przetwarzane przez Polski Holding Hotelowy sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, z adresem przy ul. Komitetu Obrony Robotników 39G, w celach zarządzania grupą kapitałową PHH, w tym przeprowadzania audytów i standaryzacji działań spółek w grupie. Dane będą przechowywane przez ten podmiot przez okres 3 lat od ich uzyskania. W pozostałym zakresie dane będą przetwarzane na zasadach tożsamych, jak określone w powyższej klauzuli informacyjnej (w zakresie praw, odbiorców danych itd.). W sprawach dotyczących danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@phh.pl. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych przez ww. administratora znajdą Państwo także na www.phh.pl
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”), w związku z chęci skorzystania z zabiegów medycznych lub innych podobnych w naszym obiekcie, niniejszym informujemy, iż:
Realizacji uprawnień można dokonać m.in. wysyłając żądanie pod adres Inspektora Ochrony Danych (podany w pkt. 2 powyżej), a także w drodze korespondencji pisemnej, lub osobiście w siedzibie Administratora.
Ponadto uprzejmie informujemy, iż osoby, których dane są przetwarzane, mają prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych do celów marketingu bezpośredniego w każdym momencie, zaś w razie przetwarzania danych w uzasadnionym interesie Administratora – w przypadku zajścia szczególnej sytuacji zgodnie z art. 21 RODO.
Pani/Pana dane będą także przetwarzane przez Polski Holding Hotelowy sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, z adresem przy ul. Komitetu Obrony Robotników 39G, w celach zarządzania grupą kapitałową PHH, w tym przeprowadzania audytów i standaryzacji działań spółek w grupie. Dane będą przechowywane przez ten podmiot przez okres 3 lat od ich uzyskania. W pozostałym zakresie dane będą przetwarzane na zasadach tożsamych, jak określone w powyższej klauzuli informacyjnej (w zakresie praw, odbiorców danych itd.). W sprawach dotyczących danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@phh.pl. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych przez ww. administratora znajdą Państwo także na www.phh.pl .
Zgodnie z art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”), niniejszym informujemy, iż:
Realizacji uprawnień można dokonać m.in. wysyłając żądanie pod adres Inspektora Ochrony Danych (podany w pkt. 2 powyżej), a także w drodze korespondencji pisemnej, lub osobiście w siedzibie Administratora.
Ponadto uprzejmie informujemy, iż osoby, których dane są przetwarzane, mają prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych do celów marketingu bezpośredniego w każdym momencie, zaś w razie przetwarzania danych w uzasadnionym interesie Administratora –
w przypadku zajścia szczególnej sytuacji zgodnie z art. 21 RODO.
Zgodnie z art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”), niniejszym informujemy, iż:
Realizacji uprawnień można dokonać m.in. wysyłając żądanie pod adres Inspektora Ochrony Danych (podany w pkt. 2 powyżej), a także w drodze korespondencji pisemnej, lub osobiście w siedzibie Administratora.
Ponadto uprzejmie informujemy, iż osoby, których dane są przetwarzane, mają prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych do celów marketingu bezpośredniego w każdym momencie, zaś w razie przetwarzania danych w uzasadnionym interesie Administratora – w przypadku zajścia szczególnej sytuacji zgodnie z art. 21 RODO.
Zgodnie z art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) w związku z otrzymaniem Pani/Pana danych osobowych jako reprezentanta naszych kontrahentów/partnerów lub ich pracownika, niniejszym informujemy, że:
Realizacji uprawnień można dokonać m. in. wysyłając żądanie pod adres Inspektora Ochrony Danych (podany w pkt. 2 powyżej), a także w drodze korespondencji pisemnej, lub osobiście w siedzibie Administratora.
Ponadto uprzejmie informujemy, iż osoby, których dane są przetwarzane, mają prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w razie przetwarzania danych w uzasadnionym interesie Administratora – w przypadku zajścia szczególnej sytuacji zgodnie z art. 21 RODO.
Pani/Pana dane będą także przetwarzane przez Polski Holding Hotelowy sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, z adresem przy ul. Komitetu Obrony Robotników 39G, w celach zarządzania grupą kapitałową PHH, w tym przeprowadzania audytów i standaryzacji działań spółek w grupie. Dane będą przechowywane przez ten podmiot przez okres 3 lat od ich uzyskania. W pozostałym zakresie dane będą przetwarzane na zasadach tożsamych, jak określone w powyższej klauzuli informacyjnej (w zakresie praw, odbiorców danych itd.). W sprawach dotyczących danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@phh.pl. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych przez ww. administratora znajdą Państwo także na www.phh.pl
Zgodnie z art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) w związku z otrzymaniem Pani/Pana danych osobowych jako reprezentanta naszych kontrahentów/partnerów lub ich pracownika, niniejszym informujemy, że:
Realizacji uprawnień można dokonać m. in. wysyłając żądanie pod adres Inspektora Ochrony Danych (podany w pkt. 2 powyżej), a także w drodze korespondencji pisemnej, lub osobiście w siedzibie Administratora.
Ponadto uprzejmie informujemy, iż osoby, których dane są przetwarzane, mają prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w razie przetwarzania danych w uzasadnionym interesie Administratora – w przypadku zajścia szczególnej sytuacji zgodnie z art. 21 RODO.
Pani/Pana dane będą także przetwarzane przez Polski Holding Hotelowy sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, z adresem przy ul. Komitetu Obrony Robotników 39G, w celach zarządzania grupą kapitałową PHH, w tym przeprowadzania audytów i standaryzacji działań spółek w grupie. Dane będą przechowywane przez ten podmiot przez okres 3 lat od ich uzyskania. W pozostałym zakresie dane będą przetwarzane na zasadach tożsamych, jak określone w powyższej klauzuli informacyjnej (w zakresie praw, odbiorców danych itd.). W sprawach dotyczących danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@phh.pl. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych przez ww. administratora znajdą Państwo także na www.phh.pl
Zgodnie z art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”), informujemy, że:
Realizacji uprawnień można dokonać m.in. wysyłając żądanie pod adres Inspektora Ochrony Danych (podany w pkt. 2 powyżej), a także w drodze korespondencji pisemnej, lub osobiście
w siedzibie Administratora.
a) osobom upoważnionym przez Administratora, pracownikom i współpracownikom, członkom organów Administratora, którzy muszą mieć dostęp do danych osobowych w celu wykonywania swoich obowiązków,
b) dostawcom usług, w tym zaopatrującym Administratora w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne umożliwiające zarządzanie organizacją Administratora (w szczególności (dostawcom usług teleinformatycznych, pocztowych, spedycyjnych, prawnych, księgowych, audytowych, bezpieczeństwa i przechowywania danych oraz rekrutacyjnych) na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych,
c) spółce dominującej w grupie kapitałowej PHH, tj. Polskiemu Holdingowi Hotelowemu sp. z .o.o. w celu umożliwienia zarządzania grupą kapitałową, w tym przeprowadzania audytów i standaryzacji usług.
Pani/Pana dane będą także przetwarzane przez Polski Holding Hotelowy sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, z adresem przy ul. Komitetu Obrony Robotników 39G, w celach zarządzania grupą kapitałową PHH, w tym przeprowadzania audytów i standaryzacji działań spółek w grupie. Dane będą przechowywane przez ten podmiot przez okres 3 lat od ich uzyskania. W pozostałym zakresie dane będą przetwarzane na zasadach tożsamych, jak określone w powyższej klauzuli informacyjnej (w zakresie praw, odbiorców danych itd.). W sprawach dotyczących danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@phh.pl. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych przez ww. administratora znajdą Państwo także na www.phh.pl
Zgodnie z art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”), informujemy, że:
Realizacji uprawnień można dokonać m.in. wysyłając żądanie pod adres Inspektora Ochrony Danych (podany w pkt. 2 powyżej), a także w drodze korespondencji pisemnej, lub osobiście w siedzibie Administratora.
Pani/Pana dane będą także przetwarzane przez Polski Holding Hotelowy sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, z adresem przy ul. Komitetu Obrony Robotników 39G, w celach zarządzania grupą kapitałową PHH, w tym przeprowadzania audytów i standaryzacji działań spółek w grupie. Dane będą przechowywane przez ten podmiot przez okres 3 lat od ich uzyskania. W pozostałym zakresie dane będą przetwarzane na zasadach tożsamych, jak określone w powyższej klauzuli informacyjnej (w zakresie praw, odbiorców danych itd.). W sprawach dotyczących danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@phh.pl. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych przez ww. administratora znajdą Państwo także na www.phh.pl.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) - dalej jako RODO, informuję, iż:
1) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania newslettera.
2) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest INTERFERIE S.A. z siedzibą w Legnicy (59-220), ul. Chojnowska 41.
3) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@interferie.pl
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu subskrypcji do newslettera na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, a także w celu ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO oraz w związku z wyrażeniem zgody i art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.) lub art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.) – w celu przesyłania informacji handlowych (przesyłania ofert reklamowych i promocyjnych) drogą elektroniczną z wykorzystaniem urządzeń końcowych
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu cofnięcia zgody na jego otrzymywanie.
6) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody oraz prawo do przenoszenia danych- na zasadach określonych w RODO.
7) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) W pozostałym zakresie Pani dane będą przetwarzanie zgodnie z powyżej zamieszczoną pełną klauzulą informacyjną.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od INTERFERIE S.A. informacji handlowych i ofert własnych Spółki drogą elektroniczną na podany poniżej adres e-mail. Wyrażenie zgody jest niezbędne, aby otrzymywać newsletter.
Klauzula newsletter
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) - dalej jako RODO,
informuję, iż:
Zgodnie z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”), w związku z otrzymaniem Pani/Pana danych osobowych jako rodzica lub opiekuna prawnego dziecka przebywającego w jednym z naszych Obiektów, niniejszym informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest INTERFERIE S.A. z siedzibą w Legnicy i adresem: ul. Chojnowska 41, 59-220 Legnica, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000225570, dla której dokumentację rejestrową prowadzi Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy, posiadająca numer NIP: 6920000869, BDO: 000007845, kapitał zakładowy 73 000 000,00 zł (dalej jako „Administrator”).
2. Osobą kontaktową we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych u Administratora jest Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@interferie.pl
3. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się co najmniej w jednym z niżej wskazanych celów:
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, jako niezbędne do wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w szczególności realizacji praw z RODO oraz praw konsumenckich;
a) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. d) RODO, w celu ochrony żywotnych interesów małoletniego dziecka, będącego gościem Obiektu, dla którego jest Pan/Pani rodzicem lub opiekunem prawnym, a co do którego zachodzi wątpliwość, czy przebywa na terenie Obiektu za Pani/Pana zgodą i wiedzą;
b) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń;
4. Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię, nazwisko, numer PESEL lub numer paszportu (jeśli Administrator otrzymał dokumenty je zawierające od gościa hotelowego przebywającego z małoletnim dzieckiem), adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail.
5. Posiada Pani/Pan prawo do realizacji poniższych praw na zasadach wskazanych w art. 15-22 RODO:
a) dostępu do treści swoich danych, w tym żądania kopii danych,
b) sprostowania nieprawidłowych danych oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych,
c) usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeśli zachodzi jedna z następujących okoliczności:
i. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
ii. osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 (w związku z przetwarzaniem danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora albo uzasadnionym interesie Administratora lub osoby trzeciej) i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 wobec przetwarzania (w związku z przetwarzaniem danych na potrzeby marketingu bezpośredniego);
iii. dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
iv. dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator;
d) ograniczenia przetwarzania, w następujących przypadkach:
i. osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;
ii. przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
iii. Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
iv. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 (w związku z przetwarzaniem danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora albo uzasadnionym interesie Administratora lub osoby trzeciej) wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;
e) przenoszenia danych, jeżeli:
i. przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody lub na podstawie umowy oraz
ii. przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,
f) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, przy czym cofniecie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
g) prawo do złożenia sprzeciwu:
i. w każdym przypadku, gdy Pani/Pana dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego;
ii. w przypadku zajścia szczególnej Pani/Pana sytuacji w zakresie przetwarzania danych osobowych, gdy podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Realizacji uprawnień można dokonać m.in. wysyłając żądanie pod adres Inspektora Ochrony Danych (podany w pkt. 2 powyżej), a także w drodze korespondencji pisemnej, lub osobiście w siedzibie Administratora.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy prawa dotyczące danych osobowych.
7. Pani/Pana dane osobowe są lub mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
a) osobom upoważnionym przez Administratora, pracownikom i współpracownikom, członkom organów Administratora, którzy muszą mieć dostęp do danych osobowych w celu wykonywania swoich obowiązków,
b) dostawcom usług, w tym zaopatrującym Administratora w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne umożliwiające zarządzanie organizacją Administratora (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, pocztowych, spedycyjnych, prawnych, księgowych, audytowych, bezpieczeństwa i przechowywania danych, podatkowo – księgowych, ochrony osób i mienia), na podstawie stosownych umów o powierzenie przetwarzania danych;
c) Franczyzodawcom.
8. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane:
a) dla celów, o których mowa w pkt 3 b) powyżej (żywotny interes małoletniego) - przez okres świadczenia usług hotelarskich na rzecz małoletniego, którego jest Pan/Pani rodzicem lub opiekunem prawnym,
b) dla celów związanych z wykonaniem obowiązków prawnych - przez czas wymagany przez obowiązujące przepisy prawa lub do czasu wykonania tych obowiązków, nie dłużej niż przez czas w jakim Administrator może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązku,
c) dla celów związanych z realizacją uzasadnionych interesów Administratora - przez okres wskazany w przepisach prawa dla przedawnienia się poszczególnego rodzaju roszczeń związanych ze świadczeniem usług hotelowych i ochroną małoletniego, ze skutkiem liczonym na koniec danego roku kalendarzowego.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych.
10. Dane mogą być przekazywane do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego), w tym franczyzodawcy lub spółkom z grupy franczyzodawcy mającym siedzibę w Stanach Zjednoczonych (lub innym tzw. państwie trzecim), w związku z centralnym systemem rezerwacyjnym usług hotelowych, realizowaną przez franczyzodawcę kontrolą jakości usług świadczonych w hotelach i obiektach, kontrolą opłat franczyzowych, oceną zadowolenia z usług hotelowych, uczestnictwem w programie lojalnościowym franczyzodawcy, Administrator przekaże dane wykorzystując mechanizmy zgodne z obowiązującym prawem. Więcej informacji o istniejących zabezpieczeniach wdrożonych przez Administratora w celu zapewnienia przetwarzania danych osobowych zgodnie z odpowiednimi przepisami oraz o możliwościach uzyskania kopii danych lub o miejscu udostępnienia danych można uzyskać kontaktując się z nami w sposób wskazany w niniejszej informacji.
11. Pani/Pana dane osobowe zostały pozyskane od gościa hotelowego przebywającego z Pani/Pana dzieckiem w Obiekcie lub od tego dziecka.
12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Ponadto uprzejmie informujemy, iż osoby, których dane są przetwarzane, mają prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych do celów marketingu bezpośredniego w każdym momencie, zaś w razie przetwarzania danych w uzasadnionym interesie Administratora – w przypadku zajścia szczególnej sytuacji zgodnie z art. 21 RODO.
Zgodnie z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”), w związku z otrzymaniem Pani/Pana danych osobowych jako rodzica lub opiekuna prawnego dziecka przebywającego w jednym z naszych hoteli, niniejszym informujemy, iż:
Realizacji uprawnień można dokonać m.in. wysyłając żądanie pod adres Inspektora Ochrony Danych (podany w pkt. 2 powyżej), a także w drodze korespondencji pisemnej, lub osobiście w siedzibie Administratora.
ze skutkiem liczonym na koniec danego roku kalendarzowego.
Ponadto uprzejmie informujemy, iż osoby, których dane są przetwarzane, mają prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych do celów marketingu bezpośredniego w każdym momencie, zaś w razie przetwarzania danych w uzasadnionym interesie Administratora – w przypadku zajścia szczególnej sytuacji zgodnie z art. 21 RODO.